Hallansvar i Hophallen – oversikt og gjøremål :-)

Gi beskjed snarest om dere ikke skal ha kafè/kiosksalg slik at noen andre kan få benytte seg av dette – post@hopbasket.no

Arrangøransvaret står på dere uansett. I kiosken kan en benytte en av foreldrenes vipps og det ligger en prisliste på vår nettside.

Her er en kort liste over ting som må gjøres dagen for ansvaret. Sjekk etter evt kampendringer i appen. Finn kampen ditt lag skal ha, trykk på den, rull ned til Sted, og trykk på linken ved siden av anlegg, Hop Skole Basketballhall, velg så kamper, der vises kampene som er den dagen.  Les gjennom informasjon for foreldre i linken der star det som du trenger når du skal ha arrangøransvar, foreldrevett, dugnad og lignende.

http://hopbasket.no/for-foreldre/

Før første kamp:

  • Hallen og hoveddøren skal være åpen og tilgjengelig for spillerne MINST en halvtime før kampstart
  • Ansvarshavende skal være tilstede når hallen åpnes en halv time før første kamp begynner, jeg anbefaler at det er flere som stiller og får satt alt i gang
  • Sjekk at utstyret i sekretariatet er på plass – tidtakerpanel, rett type kampskjema, røde- og svarte kulepenner, stoler og bord, samt retningspil
  • Sett ut stoler og benker til lagene
  • Sett ut stoler til publikum langs langveggen
  • Sett ut bord og stoler i gangen til Kafe
  • Mopp gulvet i hallen før alle kommer.
  • Sjekk i forkant av arrangementet at det minst en som har fått opplæring i brannvern

 

Mellom kampene:

  • Sørg for at det ser pent og ryddig ut i gang og hall, plukk opp evt boss som blir liggende
  • Mopp gulvet i hallen, det er svært støvete og gir bedre grep for spillerne

Etter siste kamp:

  • Rydd alt på plass, er kamp neste dag kan stoler og bord stå,
  • Kjøkken ryddes og benker tørket av
  • Rydd garderober og ta ut boss og sett det på vaskerommet
  • Ligger det baller igjen i hallen legg de på kjøkkenet eller i rommet med stolene
  • Sjekk at alle er ute, dører er lukket og lys slått av.
  • Mopp gulvet etter siste kamp!

Det er hver spiller som er ansvarlig for å ha med seg ispose, sportstape etc. dersom det er behov for dette. Vi har et lite utvalg av plaster.

Det vil bli satt opp en beredskapsplan på kjøkkenet.

Husk og ta godt imot våre gjester☺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *