[bt_bb_section layout=»boxed_1200″ lazy_load=»yes» show_video_on_mobile=»»][bt_bb_row column_gap=»» row_width=»default» color_scheme=»» background_color=»#ffffff» opacity=»» responsive=»» publish_datetime=»» expiry_datetime=»» el_id=»» el_class=»» el_style=»»][bt_bb_column lazy_load=»yes» width=»1/1″][bt_bb_separator top_spacing=»normal» bottom_spacing=»» border_style=»none» border_width=»» responsive=»» publish_datetime=»» expiry_datetime=»» el_id=»» el_class=»» el_style=»»][/bt_bb_separator][bt_bb_text]
Her er en kort sjekkliste over ting som må være klart før kamp kan gjennomføres:
- 1. Hallen og hoveddøren skal være åpen og tilgjengelig for spillerne minst en halvtime før kampstart
- 2. Ansvarshavende skal være tilstede når hallen åpnes en halv time før første kamp begynner.
- 3. Sjekk at utstyret i sekretariatet på plass – tidtaker panel, stoler og bord, samt retningspil
- 4. Sjekk i forkant av arrangementet at det er minst en som har fått opplæring i brannvern
- 5. Er hallen ryddet og klar til bruk?
Det er hver spiller/trener som er ansvarlig for å ha med seg ispose, sportstape etc. dersom det er behov for dette.
Etter siste kamp:
- 1. Er hallen ryddet og stoler satt på plass (husk å sette dem slik at utstyret som mål o.l. er lett å få ut)?
- 2. Er kjøkken ryddet og benker tørket av?
- 3. Er alle ute av hallen, lys slått av og alle dører lukket og låst? Her er det viktig å sjekke dørene nede i salen også.
[/bt_bb_text][/bt_bb_column][/bt_bb_row][/bt_bb_section]